ÎNTREBĂRI FRECVENTE

COMENZI ONLINE

– Cum plasez o comandă online?

Cumpărăturile pe www.cartersoshkosh.com.ro sunt simple și sigure! Trebuie doar să urmezi acești pași:

  • Selectează produsele dorite și mărimea care ți se potrivește și apasă pe butonul Adaugă în Coș

  • Poți alege să continui cumpărăturile sau să mergi direct la finalizarea comenzii

  • O dată ce ai adăugat toate produsele dorite, dă click pe simbolul Coșului de Cumpărături din colțul din dreapta sus a paginii iar apoi urmează instrucțiunile pentru a finaliza comanda

  • Vei primi un email de confirmare a comenzii care include și numărul comenzii tale

Dacă preferi să comanzi telefonic te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00)

Notă: Carter’s | OshKosh B’gosh România, poate limita sau anula cantitățile comandate per client, per cont sau per comandă. Aceste restricții pot include comenzi plasate sub același nume de client, și/sau aceeași adresă de livrare sau de facturare. În eventualitatea în care vom face o schimbare într-o comandă, vom încerca să te notificăm prin e-mail/la adresa de livrare furnizată sau la numărul de telefon furnizat o dată cu comanda plasată. Carter’s | OshKosh B’gosh România își rezervă dreptul de a limita sau a interzice vânzările produselor Carter’s | OshKosh B’gosh, prin dreptul de exclusivitate, care par să fie comandate de către dealeri, revânzători sau distribuitori.

Cum pot să verific statusul comenzii mele?

Ne poți suna la Serviciul Clienți pe numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) și să ne comunici numărul de comandă

O dată ce comanda ta a fost livrată vei primi o notificare de livrare care include și informații de urmărire a livrarii.

Cum pot să plătesc comanda mea?

Momentan comenzile plasate pe www.cartersoshkosh.com.ro pot fi achitate doar numerar, ramburs la curierul care vă va livra comanda.

Cardurile cadou pot fi folosite online sau la un alt retailer autorizat care vinde produsele Carter’s | OshKosh B’gosh România?

Cardurile cadou nu sunt disponibile momentan pentru comenzile online pe www.cartersoshkosh.com.ro sau la retailerii autorizați. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient creat.

Voucherele valorice sau procentuale oferite de către Carter’s | OshKosh B’gosh România pot fi folosite pentru comenzile online pe www.cartersoshkosh.com.ro prin introducerea codului unic specificat în căsuța aferentă din procesul de finalizare a unei comenzi.

Cât de repede este procesată comanda mea?

Toate comenzile primite sunt procesate în maxim 2 zile lucrătoare.

Ocazional, ca de exemplu în timpul sărbătorilor legale sau în cadrul evenimentelor de reduceri, pot interveni mici întârzieri în timpul de procesare. Comanda ta este importantă pentru noi și depunem eforturi să o procesăm cât mai repede posibil.

Cum știu dacă cumpărăturile pe site sunt sigure?

www.cartersoshkosh.com.ro ia siguranța în serios.

Am implementant mai multe filtre de siguranță pentru a-ți proteja intimitatea. Site-ul nostru a luat măsuri de siguranță împotriva pierderilor sau alterației informațiilor aflate sub controlul nostru.

Pentru informații complete despre protecția datelor cu caracter personal click aici.

Cum vor fi folosite datele mele personale?

Atunci când înregistrezi o comandă, noi colectăm numele, adresa de livrare/facturare, numărul de telefon și adresa de email. Aceste date le folosim pentru a răspunde solicitărilor tale, pentru a te contacta dacă este necesar sau dacă dorești, pentru a-ți trimite emailuri despre vânzări, promoții sau alte evenimente speciale.

Pentru informații complete, te rugăm să consulți toată politica de confidențialitate disponibilă aici.

Am o idee de îmbunătățire a site-ului. Pe cine ar trebui să contactez?

Ne asigurăm constant că experiența ta cu site-ul www.cartersoshkosh.com.ro îți face viața mai ușoară. Pentru idei, comentarii sau feedback te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale)

Întâmpin dificultăți la plasarea comenzilor. Urmez instrucțiunile dar site-ul pare să nu funcționeze. Pe cine să contactez?

Dacă întâmpini dificultăți tehnice, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale)

Am dat click pe o pagină și primesc mesajul „Pagina nu a fost găsită”. Care este problema?

Cel mai probabil, nu este nici o problemă. Toate paginile site-ului sunt subiectul schimbărilor constante, astfel că adresa URL poate fi expirată sau link-ul este incorect. Schimbările cele mai frecvente sunt pe paginile de produs, datorită faptului că actualizăm constant stocurile de produse și modelele noi.

Dacă ești în căutarea unui produs anume, te rugăm să folosești căsuța de Căutare a paginii sau să vizitezi www.cartersoshkosh.com.ro

Nu am putut să finalizez comanda. Ce ar trebui să fac?

Dacă ai introdus corect toate informațiile necesare dar nu poți finaliza procesul de comanda, este posibil să fie necesare și alte informații pentru a închide procesul în siguranță. Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) pentru a verifica informațiile introduse și a-ți procesa comanda.

Vreau să comand telefonic. Unde sun?

Dacă preferi să comenzi telefonic, te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) iar un coleg te va ajuta.

SOLICITĂRI GENERALE DE PRODUSE

– Caut un cadou. Ce îmi recomandați?

Cardurile cadou nu sunt momentan disponibile pentru comenzile online pe www.cartersoshkosh.com.ro, dar vor fi în curând. Dacă ai nevoie de asistență sau recomandări te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) iar un coleg te va ajuta.

Cum găsesc mărimea potrivită?

Atât produsele Carter’s cât și OshKosh B’gosh respectă mărimile inscripționate. Pentru a fi sigur de mărimea comandată îți recomandăm ca de fiecare dată să consulți tabelul de mărimi care include parametrii precum lungimea sau greutatea pentru fiecare mărime.

Pijamalele sunt tratate ignifug?

Producem pijamalele celor mici dintr-o combinație de țesături și materiale care nu necesită tratamente chimice dure pentru a fi ignifuge.

Pijamalele Carter’s din polyester sunt rezistente la foc în mod natural, iar cele din bumbac 100% se potrivesc pe corpul bebelusilor, astfel că nu necesită tratamente adiționale ale materialelor.

Toate pijamalele Carter’s sunt create cu gândul la siguranța, confortul și sănătatea celor mici.

De ce scrie pe etichetele produselor „wash before wearing”?

Hainele sunt împachetate în folie de plastic protectoare și transportate în cutii. Ca și măsură de precauție, este recomandat să speli hainele înainte de a fi purtate.

Cât de des sunt adăugate produse noi în magazinul online?

Adăugăm produse noi pe site în mod frecvent și de asemenea în timpul campaniilor de reduceri. Verifică site-ul cât mai des pentru a descoperi cele mai bune oferte și cele mai noi modele.

Când se va deschide un magazin în zona mea?

Datorită faptului că Carter’s | OshKosh B’gosh România este în plină expansiune, magazinele fizice sunt în proces de implementare chiar în acest moment. Te vom anunța de îndată ce se va deschide un magazin în zona ta.

VÂNZĂTORI NEAUTORIZAȚI ȘI PRODUSE CONTRAFĂCUTE

Designul inovator și calitatea ireproșabilă precum și notorietatea de care se bucură produsele Carter’s | OshKosh B’gosh au făcut ca acestea să devină o țintă pentru produsele contrafăcute. Deși nu sunt întotdeauna ușor de depistat, acestea produse sunt făcute din materiale de o calitate inferioară și posibil periculoase.

Luăm măsuri serioase pentru a elimina produsele contrafăcute de pe piață.

Pentru a fi sigur că întotdeauna cumperi un produs autentic Carter’s | OshKosh B’gosh, îți recomadăm să cumperi doar de la un distribuitor autorizat.

LIVRAREA

– Comanda mea a ajuns mai târziu decât mi s-a comunicat. Pe cine ar trebui să contactez?

Ne cerem scuze pentru orice inconveniența pe care ți-am cauzat-o. Facem tot ce ne stă în putință pentru ca experiența ta pe www.cartersoshkosh.com.ro să îți facă viața mai ușoară, iar satisfacția ta este importantă pentru noi.

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) pentru mai multe informații despre termenul de livrare al comenzii tale.

Comanda mea s-a pierdut. Ce să fac?

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) iar noi vom iniția procesul de căutare al comenzii tale, alături de compania de curierat.

Comanda mea este distrusa. Pe cine să contactez?

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) pentru a raporta o comandă distrusă în tranzit.

Îmi lipsește un produs din comandă. Pe cine să contactez?

Este posibil ca livrarea comenzii tale să fi fost împărțita datorită indisponibilității unor produse, iar produsele lipsă îți vor fi livrate de îndată ce reintră în stoc. Confirmarea livrării tale va include și o lista cu produsele incluse în livrarea ta.

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale) pentru a raporta o comandă incompletă iar noi vom verifica statusul produselor care îți lipsesc.

Livrați internațional ?

Carter’s | OshKosh B’gosh România livrează comenzi exclusiv pe teritoriul României

PREȚURI

– Prețurile din magazinul online sunt aceleași și în magazinele fizice?

În majoritatea cazurilor prețurile din magazinul online sunt aliniate la cele din magazinele fizice. Totuși, în anumite cazuri, prețurile pot fi diferite datorită faptului că pot fi implementate promoții diferite în timp. Din acest motiv, prețurile și reducerile de pe acest site nu se vor aplica întotdeauna și în magazinele fizice, și invers.

Am cumpărat un produs iar acum prețul este mai mic. Pot obține un discount?

Da, îți vom oferi un discout pentru produsele achiziționate online în ultimele 14 zile. Pentru a obține o reducere, te rugăm să ne suni la numărul de telefon (004) 0364-133-582 (Luni – Vineri 9.00-17.00, cu excepția sărbătorilor legale)

Este necesar să ne prezinți comanda/factura/bonul inițial.

Un prieten a primit un voucher online. Cum pot să obțin și eu?

Te poți înscrie la newsletter-ul nostru pe www.cartersoshkosh.com.ro pentru a primi cele mai noi oferte, discounturi și informații despre produsele noi.

RETURURI

– Nu sunt mulțumit de produsul meu, pe care nu l-am purtat. Ce pot să fac?

Satisfacția ta este cea mai importantă pentru noi și depunem eforturi ca experiența ta pe www.cartersoshkosh.com.ro să îți facă viața mai ușoară. Poți returna un produs care nu a fost purtat, nu a fost spălat și are etichetele intacte, pe care l-ai cumpărat online, în termen de 15 zile de la data achiziției.

Te rugăm să ne trimiți o solicitare la adresa de email office@cartersoshkosh.com.ro

Consultă aici întreaga politică de retur.

Am pierdut ambalajul și/sau etichetele produsul. Îl mai pot returna?

Te rugăm să ne trimiți pe adresa de email office@cartersoshkosh.com.ro informații despre produsul pe care dorești să îl returnezi: numele, adresa de livrare, numărul de telefon, numărul comenzii, motivul returului. Poți trimite produsele pe adresa:

SC GLOBAL BABY BRANDS SRL

Str. Traian Vuia, Nr. 63

Cluj-Napoca, Cluj, România

Observații: retur comandă online

În cazul în care produsul nu prezintă defecte din fabrică, costurile de livrare pentru retur vor fi suportate de către tine.

*Te rugăm să ai în vedere că nu procesăm retururile produselor comandate din magazinele autorizate.

Aici poți consulta politică de retur.

Pot să returnez în magazin un produs cumpărat online?

Produsele cumpărate de pe www.cartersoshkosh.com.ro nu pot fi returnate în magazinele fizice autorizate. Te rugăm să consulți politică de retur.

Nu sunt mulțumit de produsul meu, care este purtat. Ce pot să fac?

Așteptăm feedback-ul tău despre produsele noastre la adresa office@cartersoshkosh.com.ro.

Aici poți consulta politică de retur.

Ce fac dacă am un produs defect?

Carter’s | OshKosh B’gosh România oferă doar produse de calitate superioară. Orice produs Carter’s | OshKosh B’gosh România care prezintă un defect din fabricație poate fi returnat și vei obține banii înapoi.

Aici poți consulta politică de retur.

CONTUL MEU

– Aș vrea să primesc emailuri Carter’s | OshKosh B’gosh România. Unde mă înscriu?

Poți primi ultimele noutăți , reduceri și promoții exclusive prin crearea unui cont sau prin înscrierea la newsletter disponibil pe site-ul www.cartersoshkosh.com.ro

Cum pot să mă dezabonez de la emailurile promoționale?

Îți poți schimba preferințele, selectând linkul de dezabonare de la finalul unui email primit de la Carter’s | OshKosh B’gosh România. Te rugăm să ai în vedere faptul că dacă te-ai abonat la newsletterul Carter’s, Inc. vei primi în continuare emailuri promoționale, până când te vei dezabona și de la acesta.

Am uitat userul/parola. Cum pot să le recuperez?

Poți obține prin email o parola temporară la adresa de email cu care ți-ai făcut contul selectând butonul „Parolă uitată” din pagina de logare

Cum sunt folosite datele mele personale?

Folosim cookie și alte tehnologii pentru a colecta informațiile care nu sunt personale, pentru diferite scopuri cum ar fi îmbunătățirea aspectului și a conținutului siteului. Acestea ne ajută să îți oferim o experiență personalizată atunci când ne vizitezi siteul, și să te ținem la curent cu ultimele noutăți, promoții și produse. Dacă dezactivezi cookies este posibil să nu ai acces la anumite caracteristici ale siteului.

Te poți dezabona de la comunicarea cu noi, urmând instrucțiunile pe care le primești. Te rugăm să ai în vedere că întotdeauna îți vom confirma comanda plasată pe siteul nostru, prin email.

Pentru informații complete despre utilizarea informațiilor personale te rugăm să consulți politica GDPR.

SOLICITĂRI GENERALE

– Unde este localizat Carter’s OshKosh România?

Birourile noastre sunt în Cluj-Napoca, iar sediul central Carter’s este în Atlanta, Georgia.

Cum selectează Carter’s copiii din poze?

Toți copiii care apar în imaginile Carter’s sunt aleși prin agențiile de modeling. Dacă ești interesat să îți înscrii copilul ca și model, îți recomandăm să contactezi o agenție de modeling națională.

Cum pot să aflu mai multe despre oportunitățile de business?

Te rugăm să ne trimiți un email la adresa office@cartersoshkosh.com.ro

Cum pot să aflu mai multe despre oportunitatea de franciză?

Carter’s OshKosh România deține și coordonează toate locațiile din țară. Momentan, oportunitatea de franciză nu este disponibilă. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne trimiți un email la adresa office@cartersoshkosh.com.ro

Am o întrebare despre un produs Carter’s cumpărat din afara României. Pe cine ar trebui să contactez?

Te rugăm să ne trimiți un email la office@carteroshkosh.com.ro